TESTARE INITIALA - 2011
Incepand cu acest an scolar, 2011-2012, evaluarile initiale devin un reper pentru cadrele didactice pentru adaptarea procesului instructiv -educativ la particularitatile elevilor. Durata unui test initial este intre 15 si 45 de minute, in functie de nivelul de studiu. Scopul acestor teste initiale aplicate elevilor este de a identifica problemele specifice cu care se confrunta acestia si de stabili modalitatile de abordare ale acestora, de a realiza planuri de invatamant individualizate, de a masura progresul scolar realizat (nota/calificativul nu se inregistreaza in catalog).
La Scoala cu clasele I-VIII "Romul Ladea" din Oravita, cadrele didactice , invatatori si profesori, au realizat si au aplicat teste de evaluare initiala conform programelor scolare in vigoare. Acum puteti descarca testele aplicate la scoala noastra, teste insotite de baremele de evaluare si notare. In speranta ca vor putea reprezenta un real sprijin pentru elevi, le uram un an plin de note bune si foarte bune!
TESTE INITIALE CLASA a III-a
TESTE INITIALE CLASA a II-a
SCOALA GIMNAZIALA "Romul Ladea"
Adresa: Cartier Zona - Garii
localitatea Oravita
cod 325600
judetul Caras-Severin
Telefon: 0255/572126
Fax: 0255/572126
e-mail: scromulladea@yahoo.com
SCOALA GIMNAZIALA "ROMUL LADEA" ORAVITA
TESTE INITIALE CULTURA CIVICA
TESTE INITIALE LIMBA ROMANA
TESTE INITIALE MATEMATICA
Coordonatorul TIC în școală-un pas înainte în învățământul românesc
In acest an scolar, scoala noastra este partenera in proiectul "Coordonatorul TIC in scoala - un pas inainte in invatamantul romanesc". Acest proiect își propune să realizeze pe baza unui parteneriat interinstituțional la nivel central și local pilotarea și validarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice care vor fi implicate în faza de pilotare, pentru înființarea funcției de coordonator TIC la nivelul instituțiilor de învățământ cu scopul de a asigura acordarea unui suport specializat personalului didactic și managerilor școlari.
Obiectivele proiectului:
•Dezvoltarea oportunităților de carieră pentru cadrele didactice în forma unei noi poziții denumită coordonator TIC care va contribui decisiv la îmbunătățirea capacității personalului didactic din unitățile de învățământ de a utiliza metode interactive de predare-învățare folosind noile tehnologii ale informației și comunicării;
•Dezvoltarea de competențe profesionale pentru 24 cadre didactice care își desfășoară activitatea în învățământul preuniversitar din mediul urban și rural la nivel (primar/secundar inferior) din toate județele regiunii pentru a deveni coordonatori TIC în unitățile de învățământ unde activează;
•Dezvoltarea unui program de formare și a unui Ghid metodologic pentru poziția de coordonator TIC în școală care va servi drept bază pentru dezvoltarea competențelor profesionale și a dezvoltării oportunităților în carieră a cadrelor didactice la nivel național.
Integrarea TIC ca mijloc didactic în procesul de predare-învățare are drept scop îmbunătățirea standardelor educaționale ale elevilor facilitând oportunitățile de dezvoltare care vizează achizițiile și performanțele cognitive ale elevilor, relația școală-comunitate, dezvoltarea instituției școlare și nu în ultimul rând managementul sistemului de învățământ.
Proiectul este finanţat de către Uniunea Europeană (Fondul Social European) prin programul Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 în proporţie de 97,91% (628.790 lei).
Parteneri: Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, Inspectoratul Școlar Județean Timiș, Inspectoratul Școlar al Județului Arad, Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, Inspectoratul Școlar Județean Caraș-Severin și Advisory Matters cu sediul în Marea Britanie.
Proiectul se desfășoară pe o perioadă de 24 de luni și este implementat de Fundația EOS începând cu luna iulie 2012.
Având în vedere adresa Ministrului Educației Nr.
429/29.10.2021, referitoare la numărul persoanelor vaccinate împotriva COVID-19
cu cel puțin o doză și ponderea personalul din cadrul instituției vaccinat,
raportat la numărul total al angajaților, precizăm:
La data de 01.11.2021, la Școala
Gimnazială ,,Romul Ladea” Oravița, din totalul de 54 de persoane
încadrate cu normă de bază, 29 de persoane sunt vaacinate împotriva COVID-19 cu
cel puțin o doză, existând o pondere de 53,70%, raportat la numărul total al
personalului unității de învățământ.
Director,
Prof. Popa Ionela