Despre Scoala "Romul Ladea"Conducerea Scolii Gimnaziale "Romul Ladea"Colectivul Scolii Gimnaziale "Romul Ladea"Invatamantul primarAn scolar 2012-2013An scolar 2013-2014Invatamantul gimnazialAn scolar 2012-2013An scolar 2013-2014Cabinet de asistenta psihopedagogicaSaptamana "Scoala altfel"Gradinita PN 4Gradinita Bradisorul de JosGradinita BrosteniBiblioteca ScolaraClub sportivAnunturiStiri si evenimenteInscrierea in invatamantul primar 2015-2016Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.1Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.2Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.2ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR 2021-2022Inscrierea in invatamantul primar 2014-2015 Inscrierea in invatamantul primar 2020-2021Posturi didactice/catedre vacante/ rezervate pentru etapa de transfer la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea"Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" 2016Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" 2017Evaluarea Nationala - pag. 1Evaluarea Nationala -pag.2Evaluarea Nationala -pag.3Evaluarea Nationala -pag.4Inscrierea la liceuInscrierea la liceu 2015Stiri si evenimente; an scolar 2015-2016Evenimente importante la noi in scoalaOferta scolii, buget, plan managerialStiri si evenimente 2016 pag.1Stiri si evenimente 2016 pag.2Stiri si evenimente - an scolar 2016 / 2017, pag.1Stiri si evenimente, an scolar 2016/2017, pag.2Inscrierea in invatamantul prescolar 2020-2021Mediator scolar -concurs pag.1Mediator scolar -concurs pag.2Mediator scolar -concurs pag.3Îngrijitoare - post vacant pag.1 Îngrijitoare - post vacant pag.2Muncitor întreținere - post vacant pag.1Muncitor întreținere - post vacant pag.2Anunțuri - posturi vacanteAnunturi examene corigente 2017 - pagina 1Anunturi examene corigente 2017 - pagina 2Anunturi examene corigente 2017 - pagina 3Anunturi examene corigente 2017 - pagina 4 Anunțuri - acordare ajutor financiar pentru achiziția unui calculatorAnunțuri - BURSE ȘCOLAREAnunțuri - CONCURSURI ȘCOLAREDepartamentul CONTABILITATECONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.2CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.3CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.4CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.5CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.6.1CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.6.2Proiecte, programe, regulamenteCLASA ICLASA a II-aclasa a II-a CCLASA a III-aclasa a III-a DCLASA a IV-aScoli structuri ale Scolii Gimnaziale "Romul Ladea" OravitaInvatamant gimnazialGalerie foto 2012-2013Galerie foto 2013-2014ContactForum parinti-elevi-profesori
Tratează oamenii ca şi cum ar fi deja ceea ce ar trebui să fie şi ajută-i să devină ce sunt capabili să devină.
Goethe
Caracteristicile personale ale consilierului educaţional: calmul şi răbdarea, capacitatea de a
asculta, viziunea pozitiva asupra oamenilor, deschiderea în relaţiile cu cei din jur, capacitatea de
comunicare interpersonala si implicit de interrelaţionare, deschiderea la schimbare, onestitatea si
sinceritatea, capacitatea de aşi recunoaşte propriile greşeli, capacitatea empatică, capacitatea de a accepta
oamenii aşa cum sunt ei cu calităţile şi defectele lor.
Roluri ale consilierului educaţional: educator, consultant in probleme de educaţie şi instrucţie, mediator de conflicte,
psiholog al elevilor, profesorilor şi părinţilor, specialistul care analizează, corelează, conturează existenţa şcolară cu toate
aspectele ei, consultant al personalului didactic şi al conducerii scolii, evaluator al programului educaţional în şcoală, liderul şi
consultantul programului de evaluare al scolii, facilitator în înţelegerea oportunităţilor educaţionale şi profesionale.
Recomandări pentru profesori:
o Încurajaţi şi creaţi un climat relaxat de învăţare.
o Daţi-le elevilor timp să asculte, să gândească, să proceseze răspunsul şi să vorbească.
o Ascultaţi cu adevărat ceea ce doreşte să comunice elevul.
o Daţi-le elevilor posibilitatea să devină mai responsabili pentru propriul progres. Puneţi-i în situaţii în care trebuie să ia decizii
pentru ei înşişi.
Profesorul este o persoană care manifestă tendinţa de a se recunoaşte în oamenii comunicativi, sociabili, nu în cei retraşi. El
se vede pe sine ca pe o persoană care are capacitatea de a-şi rezolva problemele.
Profesorul îi ajută pe oameni într-un mod elegant, relaxant, facilitator, nu manipulându-i şi controlându-i. El se consideră o
persoană deschisă; nu-şi ascunde sentimentele; simte nevoia de-a fi el însuşi.
Un profesor bun este sensibil la lumile în care trăiesc elevii şi colegii lui şi le acceptă sentimentele, atitudinile, credinţele.
Comportamentul eficient al profesorului este legat de înţelegerea faţă de oameni, faţă de semeni.
Ceea ce crede un profesor despre felul de a fi al elevilor lui va avea un efect foarte important în comportamentul faţă de ei.
Profesorul are încredere în elevii săi îşi începe activitatea cu speranţa şi asigurarea că va avea succes. Pentru profesorul care nu
are încredere în proprii elevi, datoria nu va fi deloc uşoară. Dacă nu crezi în capacităţile elevilor, atunci nu eşti convins că ai putea
să le dezvolţi. Profesorul are tendinţa să atribuie oamenilor valori şi calităţi, să îi califice drept persoane demne şi integre.
Profesorul vede în oameni şi în comportamentul lor o formă esenţială de dezvoltare; îi vede ca pe nişte persoane creative şi
dinamice.
CABINET DE ASISTENTA PSIHOPEDAGOGICA
CONSILIER SCOLAR, MARIA CARAGEA
Formular de contact - CABINET DE ASISTENTA PSIHOPEDAGOGICA
Numele si
prenumele:
Varsta:
E-mail:
Telefon: