Despre Scoala "Romul Ladea"Conducerea Scolii Gimnaziale "Romul Ladea"Colectivul Scolii Gimnaziale "Romul Ladea"Invatamantul primarAn scolar 2012-2013An scolar 2013-2014Invatamantul gimnazialAn scolar 2012-2013An scolar 2013-2014Cabinet de asistenta psihopedagogicaSaptamana "Scoala altfel"Gradinita PN 4Gradinita Bradisorul de JosGradinita BrosteniBiblioteca ScolaraClub sportivStiri si evenimenteInscrierea in invatamantul primar 2015-2016Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.1Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.2Inscrierea in invatamantul primar 2016-2017, pag.2Inscrierea in invatamantul primar 2014-2015 Posturi didactice/catedre vacante/ rezervate pentru etapa de transfer la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea"Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" 2016Posturi didactice/catedre vacante la Scoala Gimnaziala "Romul Ladea" 2017Evaluarea Nationala - pag. 1Evaluarea Nationala -pag.2Evaluarea Nationala -pag.3Evaluarea Nationala -pag.4Inscrierea la liceuInscrierea la liceu 2015Stiri si evenimente; an scolar 2015-2016Evenimente importante la noi in scoalaOferta scolii, buget, plan managerialStiri si evenimente 2016 pag.1Stiri si evenimente 2016 pag.2Stiri si evenimente - an scolar 2016 / 2017, pag.1Stiri si evenimente, an scolar 2016/2017, pag.2Mediator scolar -concurs pag.1Mediator scolar -concurs pag.2Mediator scolar -concurs pag.3Îngrijitoare - post vacant pag.1 Îngrijitoare - post vacant pag.2Anunturi examene corigente 2017 - pagina 1Anunturi examene corigente 2017 - pagina 2Anunturi examene corigente 2017 - pagina 3Anunturi examene corigente 2017 - pagina 4 Departamentul CONTABILITATECONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.2CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.3CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.4CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.5CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.6.1CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE "ROMUL LADEA" pag.6.2Proiecte, programe, regulamenteCLASA ICLASA a II-aclasa a II-a CCLASA a III-aclasa a III-a DCLASA a IV-aScoli structuri ale Scolii Gimnaziale "Romul Ladea" OravitaInvatamant gimnazialGalerie foto 2012-2013Galerie foto 2013-2014ContactForum parinti-elevi-profesori
TESTARE INITIALA - 2011 Incepand cu acest an scolar, 2011-2012, evaluarile initiale devin un reper pentru cadrele didactice pentru adaptarea procesului instructiv -educativ la particularitatile elevilor. Durata unui test initial este intre 15 si 45 de minute, in functie de nivelul de studiu. Scopul acestor teste initiale aplicate elevilor este de a identifica problemele specifice cu care se confrunta acestia si de stabili modalitatile de abordare ale acestora, de a realiza planuri de invatamant individualizate, de a masura progresul scolar realizat (nota/calificativul nu se inregistreaza in catalog). La Scoala cu clasele I-VIII "Romul Ladea" din Oravita, cadrele didactice , invatatori si profesori, au realizat si au aplicat teste de evaluare initiala conform programelor scolare in vigoare. Acum puteti descarca testele aplicate la scoala noastra, teste insotite de baremele de evaluare si notare. In speranta ca vor putea reprezenta un real sprijin pentru elevi, le uram un an plin de note bune si foarte bune!
Descarca fisierul
TESTE INITIALE CLASA a III-a
TESTE INITIALE CLASA a II-a
TESTE INITIALE CLASA I
TESTE INITIALE CLASA a IV-a
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
SCOALA GIMNAZIALA "Romul Ladea" Adresa: Cartier Zona - Garii localitatea Oravita cod 325600 judetul Caras-Severin Telefon: 0255/572126 Fax: 0255/572126 e-mail: scromulladea@yahoo.com
SCOALA GIMNAZIALA "ROMUL LADEA" ORAVITA
STIRI
EVENIMENTE
NOUTATI
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Descarca fisierul
TESTE INITIALE BIOLOGIE
TESTE INITIALE CHIMIE
TESTE INITIALE CULTURA CIVICA
TESTE INITIALE FIZICA
TESTE INITIALE GEOGRAFIE
TESTE INITIALE LIMBA ROMANA
TESTE INITIALE ISTORIE
TESTE INITIALE ENGLEZA
TESTE INITIALE MATEMATICA
Descarca fisierul
Descarca fisierul
Coordonatorul TIC în școală-un pas înainte în învățământul românesc In acest an scolar, scoala noastra este partenera in proiectul "Coordonatorul TIC in scoala - un pas inainte in invatamantul romanesc". Acest proiect își propune să realizeze pe baza unui parteneriat interinstituțional la nivel central și local pilotarea și validarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice care vor fi implicate în faza de pilotare, pentru înființarea funcției de coordonator TIC la nivelul instituțiilor de învățământ cu scopul de a asigura acordarea unui suport specializat personalului didactic și managerilor școlari. Obiectivele proiectului: •Dezvoltarea oportunităților de carieră pentru cadrele didactice în forma unei noi poziții denumită coordonator TIC care va contribui decisiv la îmbunătățirea capacității personalului didactic din unitățile de învățământ de a utiliza metode interactive de predare-învățare folosind noile tehnologii ale informației și comunicării; •Dezvoltarea de competențe profesionale pentru 24 cadre didactice care își desfășoară activitatea în învățământul preuniversitar din mediul urban și rural la nivel (primar/secundar inferior) din toate județele regiunii pentru a deveni coordonatori TIC în unitățile de învățământ unde activează; •Dezvoltarea unui program de formare și a unui Ghid metodologic pentru poziția de coordonator TIC în școală care va servi drept bază pentru dezvoltarea competențelor profesionale și a dezvoltării oportunităților în carieră a cadrelor didactice la nivel național. Integrarea TIC ca mijloc didactic în procesul de predare-învățare are drept scop îmbunătățirea standardelor educaționale ale elevilor facilitând oportunitățile de dezvoltare care vizează achizițiile și performanțele cognitive ale elevilor, relația școală-comunitate, dezvoltarea instituției școlare și nu în ultimul rând managementul sistemului de învățământ. Proiectul este finanţat de către Uniunea Europeană (Fondul Social European) prin programul Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 în proporţie de 97,91% (628.790 lei). Parteneri: Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, Inspectoratul Școlar Județean Timiș, Inspectoratul Școlar al Județului Arad, Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, Inspectoratul Școlar Județean Caraș-Severin și Advisory Matters cu sediul în Marea Britanie. Proiectul se desfășoară pe o perioadă de 24 de luni și este implementat de Fundația EOS începând cu luna iulie 2012.
CLASA PREGĂTITOARE AN ŞCOLAR 2013-2014